Fortsätt till huvudinnehåll

Hej då!

Nu har jag jobbat min sista dag med mina fantastiska femmor innan ett nytt liv börjar.

Jag vill bara tacka för det fina samarbete vi haft och för att jag fått möjlighet att spendera mina dagar med era otroliga barn. Det var med sorg i hjärtat jag tittade på eleverna idag och insåg hur långt vi kommit på vår gemensamma resa och vilket fantastiskt år de har framför sig tillsammans med Monica och Therese.

Tack också för alla saker jag fått och alla fina ord. Jag är verkligen rörd av er omtanke. Förhoppningsvis stöter vi på varandra igen, kanske i andra sammanhang och kanske i skolsammanhang då jag ser fram emot att välkomna några yngre syskon till fyran hösten 2020. Eleverna har jag dock lovat att hälsa på så mig slipper de inte helt.

/Kajsa

Populära inlägg i den här bloggen

Vi i femman

Onsdag den 7/11 kommer vi att delta i Vi i Femman. Vi i femman har en sida där man kan få svar på frågor, göra quiz eller få tips från tidigare vinnare.  https://sverigesradio.se/viifemman Vi lägger också upp två powerpointpresentationer som vi fått från en grupp från Facebook. Där finns olika saker man kan träna på om man vill.

Gympa-bingo

Här kommer ett gympa-bingo som ni gärna får prova att göra under höstlovet nästa vecka.

Sommarutmaningen

Nu har det börjat komma in några bokrecensioner. Så himla kul att läsa vad ni tycker om böckerna. Bra jobbat! :)